TomTom problemen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu TomTom problemen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu

TomTom problemen

Door: deniserosendaal

Blijf op de hoogte en volg Denise

25 Augustus 2010 | Polen, Warschau

Vandaag kreeg ik de bevestiging dat opa en oma Spaan mij komen ophalen. Ik maakte mij al een beetje ongerust, omdat het nog maar 3 dagen is. Ze kregen de kaart van Polen niet op de TomTom en als dat niet lukte, zou het feesie niet door gaan. Gisteravond is mijn moeder na haar werk direct naar opa en oma gegaan om te helpen met de TomTom, zij kreeg het niet voor elkaar. Ze heeft nog geprobeerd om het bij ons thuis te doen, omdat de computer van opa en oma vol zit. Dit is de reden dat ze de kaart niet op de TomTom kan krijgen, maar de download stond al bij opa en oma op de computer, dus dat ging ook niet.

Toen heeft mama maar besloten om het laatste reddingsmiddel naar Didam te sturen: Werner. Werner heeft er de hele avond achter gezeten, maar ook hem lukte het niet. Uiteindelijk hebben ze besloten om vandaag met het hele zaakie naar een computer expert te gaan. Om 1 uur sms’te oma mij dat het na 3 uur downloaden dan eindelijk voor elkaar was. De TomTom is klaar voor vertrek.

Maar gelukkig is het nu rond. Anders had ik ’s nachts nog een treinkaartje moeten boeken, want dit moet minimaal 3 dagen van tevoren via het internet. Opa en oma komen wel in een kleinere kamer te liggen, maar het enige wat ze er zullen doen is 1 of 2 nachtjes slapen. Ik begin mij nu steeds meer te realiseren dat ik naar huis ga!

Ik had al geïnformeerd of er een kamer vrij was, maar nu kon ik het bevestigen. Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden, eergisteren zijn er namelijk 4 meiden gekomen en die stonden gisterochtend in hun ondergoed in de keuken. Ze schrokken wel even toen ze mij zagen. Zij hoeven waarschijnlijk ook niet te werken, want ’s avonds hoor je ze steeds en ’s ochtends vind je shotglazen in het afwas rek. Ik vind het nu niet zo erg dat ik er ’s nachts wakker van wordt, het is toch nog maar een paar dagen.

Vandaag heeft Jola mij geholpen met bedrijven bellen, maar zo goed als alles in de eerste 7 weken ging, zo slecht gaat de laatste week op project gebied. Ik zou er echt van balen als het nu hierdoor niet lukt om het project af te ronden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 24852

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Cehave stage in Polen

Landen bezocht: