Bijkomen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu Bijkomen - Reisverslag uit Warschau, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu

Bijkomen

Door: deniserosendaal

Blijf op de hoogte en volg Denise

22 Augustus 2010 | Polen, Warschau

Misschien moeten we ons schamen, maar vandaag hebben we bijna de hele dag in bed gelegen. We waren allebei doodop van de reis. Je hebt zoveel gezien en er is in een korte tijd zo veel gebeurt.

Ons ontbijt bestond natuurlijk uit toastjes en hapjes. We zijn alle foto’s nog eens nagelopen en toen vonden we toch dat we wel iets moesten doen vandaag. Dus zijn we naar het meertje gegaan. Het weer begon net een beetje om te slaan toen we erheen gingen, maar het was nog steeds erg warm. Toen we een paar minuten in het water zaten en ik nog bij Metrijs op de schouders heb gestaan, begon het te regen. Opzicht best leuk, ik bedoel, nat waren we toch al en we kregen er een mooie regenboog bij. Toen het begon te onweren, leek het ons verstandig om toch maar uit het water te gaan.

We hebben weer allemaal hapjes klaar gemaakt en hebben de rest van de avond een film gekeken.