Spierpijn - Reisverslag uit Poznań, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu Spierpijn - Reisverslag uit Poznań, Polen van Denise Rosendaal - WaarBenJij.nu

Spierpijn

Door: deniserosendaal

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 Augustus 2010 | Polen, Poznań

Omdat Natalia al bezig is met de planning voor haar bruiloft die in 2012 gaat plaatsvinden, had ze aan Justyna gevraagd om haar trouwfoto’s mee te nemen. Ze wil het feest namelijk in dezelfde zaal geven en is benieuwd hoe het er aangekleed uit ziet. Natuurlijk mocht ik de foto’s als eerst zien. Ze waren echt prachtig! Daarnaast had ze ook nog een boekje met de doopfoto’s van haar dochter Alexandra. Ook erg leuk om te zien.

Dinsdag heb ik me goed uitgesloofd, ik ben meegegaan met de bedrijfsfitness. Elke dinsdagavond is er een training van een uur voor alle vrouwen van het bedrijf. Het was best pittig, ik was al niets meer gewend vanwege mijn knieën. En als gevolg van de combinatie van geen conditie, een lage bloeddruk, te weinig water en een pittige fitness, werd het even zwart voor mijn ogen. Gelukkig viel ik niet helemaal flauw en kon ik snel weer mee doen. Samen met een instructrice, Natalia, Izabela en Dorta hebben we met steps, ballen en matjes gespeeld. Na deze stage heb ik dus een strak kontje en buikspieren waar je u tegen zegt.

Donderdag kwam ik na een vertaling erachter dat een van de Poolse vertegenwoordigers mij leuk vindt. Gelukkig kan hij geen woord Engels, hij vond het ook o zo jammer dat hij niet met zo’n mooi meisje kon praten. En zijn andere probleem is waarschijnlijk zijn vrouw en 2 kinderen. Ik begreep dus dat het niet zo lekker liep thuis, maar dan moet hij het toch echt ergens anders zoeken!

Vrijdag ben ik met Justyna mee geweest naar het kantoor van Vitamex wat onder Cehave gevestigd is. Voordag Justyna bij Cehave kwam werkte ze daar. Ook heb ik nog een paar foto’s gemaakt van de fabriek.

Vorige week zei Otto tegen Krzysztof dat hij mij mee moest nemen naar een aantal rundveebedrijven in Polen. Hij zei dat hij dat deze week zou doen, maar dinsdag en woensdag heeft hij dit niet gedaan en de rest van de week heb ik hem helemaal niet gezien. Otto was deze week weer in Nederland, dus ik zal komende week wel de rundveebedrijven bezoeken.

De rest van de week heb ik dus goed aan mijn verslag kunnen werken. In plaats van het project, heb ik deze week eerst het verslag zo ver af gemaakt als kon, zodat ik in de laatste week wat extra ruimte heb.

In het weekend was deze keer niet zo veel te plannen, ik heb alleen maar onweer en regen gehad, met de bijbehorende lekkage natuurlijk. Dus ik had in het weekend genoeg tijd om mijn reis met Elle naar Kraków te plannen en verder heb ik het weekend gespendeerd aan het sorteren van alle foto’s op mijn laptop en het leren van de Poolse woorden.

  • 09 Augustus 2010 - 17:31

    Willemijn:

    hey Denise,

    Bedankt voor je kaartje!!
    Kan je al een beetje pools? of is dat zo'n abracadabra taal die je niet zo makkelijk onder de knie krijgt?

    liefs Willemijn

  • 09 Augustus 2010 - 19:40

    Shirley:

    Hoi Denise,

    Hoe gaat het daar. Je maakt wel leuke dingen mee. Ik ben net terug van Loerbeek. Hugo en Niels gaan bij opa en oma logeren en ik morgen werken. baaaaaaalen. Vakantie is voorbij en het regelen, plannen, en natuurlijk mijn werk gaan weer volop beginnen, ha ha. je moeder was de haag aan het snoeien. Hugo zat al op de kop in het nieuwe kippenhok. Hij vindt het helemaal geweldig. Gisteren heeft hugo een cd helemaal zelf edownload en bebrand. ik was best wel trots op mijn 10jarig kleine ventje. Ons konijn flappie was weer eens voor de verandering ontsnapt. Ik was er helemaal klaar mee en dacht jij bekijkt het maar. na een paar uur ben ik toch maar gaan kijken en zat het konijn rustig op het pad achter onze tuin. Dus...toch maar weer alle hulptroepen ingeschakeld en na 3 pogingen hadden we (wij dus allemaal en de buren) haar weer in het hok. Ons konijn heeft dus ook aan fitness gedaan. Welterusten en tot schrijfs. Gr Shirley

  • 15 Augustus 2010 - 12:51

    Anita Rosendaal.:

    Hallo Denise,
    Hoe gaat ie?
    Nog 2 weekjes en het zit er al weer op voor jou ik ben benieuwd hoor.
    Wij hebben nog 1 week vakantie en dan zit er voor ons ook op.
    Het gaat allemaal super snel, dus geniet nog maar van je 2 weekjes.

    Groetjes, Anita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 24889

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Cehave stage in Polen

Landen bezocht: